Presentació del llibre: Trabajo y hogar . Un análisis de género y clase en un contexto de crisis, de Núria Sánchez Mira

Data: 13/11/2018
Hora: 18.00
Lloc: l'Espai l'Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya, soterrani - Barcelona (Barcelonès)
Convoca: Fundació Cipriano Garcia - CCOO de Catalunya
Observacions:

El proper dimarts, 13 de novembre, a les 18 h. tindrà lloc a l’Espai l’Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona), la presentació del llibre Trabajo y hogar . Un análisis de género y clase en un contexto de crisis, de Núria Sánchez Mira, que va ser guardonat amb el “Premi Ángel Rozas a la Recerca en Ciències Socials 2016”.

Intervindran en l’acte:

Alfons Labrador Tames, President de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya; Alba Garcia Sánchez, secretària de Dones i Politiques LGTBI de CCOO de Catalunya; Fausto Miguélez Lobo, Sociòleg; Joan Miquel Verd Pericàs, director de QUIT – UAB, i Núria Sánchez Mira, doctora de sociologia de la UAB i autora del llibre.