Lliurament del Premi Àngel Rozas, en ciències socials per a investigadros i investigadores novells

Acte de reconeixement a la trajectòria cívica i professional de Josep Fontana i Jordi Nadal

La Fundació Cipriano García García-CCOO de Catalunya realitza un acte de reconeixement a la trajectòria cívica i professional de Josep Fontana i Jordi Nadal, dedicada a la recerca i la investigació en les ciències socials, la qual ha aportat a la nostra societat un valuós llegat intel•lectual per comprendre la realitat que ens envolta i donar-nos eines per transformar-la en una societat més justa i equitativa.

Aquest acte de reconeixement públic ha tingut lloc el dijous 2 de juny, a les 18'00h a la sala d'actes de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona), en el marc del lliurament de la primera edició del Premi Ángel Rozas a la Recerca en Ciències Socials, per a investigadors i investigadores novells, concedit enguany a Carles Brasó Broggi pel seu treball “La industria algodonera en China, 1890-1950”. En aquest acte també s’ha anunciat la segona convocatòria del Premi.

Les intervencions han estat a càrrec de Borja de Riquer, historiador, que ens ha fet un reconeixement a les figures de Josep Fontana i Jordi Nadal; de Xavier Folch, editor, que ha lliurat el Premi Ángel Rozas i de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya qui ha fet la cloenda de l'acte.

Per veure:
-la invitació
-la galeria fotogràfica
-el dossier de premsa de l'acte
-el vídeo de les intervencions
- 'Com em vaig fer historiador' Intervenció de Jordi Nadal publicada a L'Avenç 371 - setembre 2011

02/06/2011