Premi Aurora Gómez,

a la lluita feminista en l’àmbit laboral

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya convoca el Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l’àmbit laboral

El premi té com a objectiu reconèixer persones, col•lectius, entitats o organitzacions socials que s’hagin distingit per la seva tasca a favor de les reivindicacions de gènere en el món laboral i sindical. Porta el nom de la destacada dirigent sindical Aurora Gómez (1951-2006), que va dedicar una bona part de la seva vida a lluitar pels drets de les dones i la gent treballadora.

Aquest premi, de caràcter anual, neix amb la voluntat de reconèixer les activitats realitzades en l’àmbit laboral i sindical dirigides a eradicar les discriminacions per raó de gènere i posar en valor el treball de les dones i la seva contribució als drets de ciutadania.

Les candidatures han de ser proposades per tercers i han de correspondre a un projecte o a una acció realitzada al llarg de l’any envers les reivindicacions de gènere en el món laboral i sindical. Podeu consultar les bases al web de la Fundació www.fciprianogarcia.ccoo.cat

Com a reconeixement del premi concedit, s’atorgarà un guardó consistent en l’original d’una obra realitzada per l’escultora Mercè Riba, i serà atorgat en un acte públic.