Candidatura guanyadora 2013

Pla d'igualtat d'Autoliv Kle

Acció. Pla de formació a tota la plantilla de l’empresa AUTOLIV KLE S.A.U

Presentat per: Isabel García Rodríguez

Descripció acció: El pla de formació adreçat al conjunt de treballadors i treballadores de l’empresa va sorgir del consens entre la part empresarial i la representació sindical. L a seva finalitat va ser la de sensibilitzar i fer veure als companys que la igualtat entre homes i dones no només és cosa de “dones “ sinó que afecta al conjunt de la societat i que per avançar cal el compromís del conjunt de la societat.

El Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral d'enguany, que atorga la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya, ha estat per al Pla d'igualtat de l'empresa Autoliv Kle (Granollers), que té com a eix principal un pla formatiu en matèria de prevenció de l'assetjament sexual.

El Comité d'empresa d'Autoliv Kle i l'equip de CCOO de Catalunya que ha participat en el projecte guanyador

Beatriz Martínez, presidenta del comitè d'empresa i membre de la Secció Sindical de CCOO a Autoliv Kle, va rebre el guardó de mans de la secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO, Laura Pinyol, i va fer un breu parlament en el qual va agrair aquest reconeixement a la tasca que estan duent a terme a Autoliv Kle en defensa dels drets i les condicions dels treballadors i treballadores.

La Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya, impulsora d'aquesta candidatura, valora molt positivament la tasca sindical dels delegats i delegades de CCOO d'Autoliv Kle i els vol felicitar per la seva dedicació i la seva empenta al capdavant del comitè d'empresa, tant en la negociació d'aquest pla com en l'acció sindical del dia a dia.

CCOO també vol destacar la bona disposició que ha manifestat la direcció d'Autoliv Kle en aquest procés per impulsar les mesures d'igualtat i de prevenció de l'assetjament entre el conjunt la plantilla. Aquest pla formatiu s'està duent a terme amb la col•laboració de la Fundació Paco Puerto de CCOO de Catalunya.