Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral

EDICIÓ 2016

CANDIDATURA GUANYADORA

Pla d’igualtat d’Unilever

El Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral d’aquest any, que atorga la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya, ha estat per al Pla d’igualtat de l’empresa Unilever España, que té com a eix principal el compromís per la diversitat i la igualtat d’oportunitats, mitjançant la formació d’igualtat per sensibilitzar el conjunt del personal, el protocol d’assetjament, l’ús del llenguatge neutre en les comunicacions tant internes com externes, l’impuls de la igualtat d’oportunitats i la promoció del MAPS (maternity and paternity support). Aquest Pla d’igualtat s’ha exportat al conjunt de plantes que l’empresa té a l’Estat i, a través del comitè d’empresa europeu, les seves iniciatives s’han incorporat al projecte Agenda Barcelona.

El passat 3 de novembre, en el marc de la
XI Escola Dones de CCOO de Catalunya, Maribel Navarro, secretària general de la Secció Sindical de CCOO a Unilever España, va rebre el guardó de mans de la secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO, Montse Delgado