Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral

EDICIÓ 2017

CANDIDATURA GUANYADORA

“Nocturnas: La vida cotidiana de las mujeres que trabajan de noche en el Área Metropolitana de Barcelona", realitzat per Sara Ortiz Escalante

El Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral d’enguany, que atorga la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya, ha estat atorgat al projecte “Nocturnas: La vida cotidiana de las mujeres que trabajan de noche en el Área Metropolitana de Barcelona", realitzat per Sara Ortiz Escalante i presentat per Laura Lozano Pintor, responsable de la Dona Sanitat de la Unió Intercomarcal Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf i col·laboradora en aquest projecte.

Es tracta d'un treball de doctorat on s’ha posat veu e imatge a les dones que han fet possible aquest projecte, 24 dones de l'ària metropolitana que treballen o han treballat de nit, entre elles un grup de sindicalistes de CCOO del Baix Llobregat i el Barcelonès.

NOCTURNES s'ha realitzat amb el treball cooperatiu de totes les dones que han fet possible aquest projecte innovador.

L’informe recull la mobilitat i transport a l’AMB, la percepció de la seguretat, el masclisme, l'impacte i desenvolupament de la vida quotidiana des de una perspectiva de gènere.
.

videos

Per veure el llibre que s’ha publicat sobre aquest projecte, cliqueu

En català

En castellano

-----------------------------------------------------------

El jurat va concedir un accèssit al projecte: Auxiliares de la dependencia, cuidadoras del pueblo.

En català

En castellano