Notícies

CCOO de Catalunya denuncia l'elevada precarietat que afecta la població estrangera ocupada en els àmbits de cures

L'estudi, elaborat pel Centre d'Estudis i Recerca Sindicals i el Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers de CCOO de Catalunya, tracta sobre la situació laboral de la població estrangera a Catalunya en l'àmbit de les cures i fa referència a dades sobre la presència de persones estrangeres a Catalunya i la seva situació en el nostre mercat de treball en finalitzar l'any 2019.

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (maig de 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al més de maig. També presenta articles de publicacions periòdiques, guies sindicals, etc.

més informació »

Butlletí d'actualitat jurídica i sindical, núm. 67 (juny del 2021)

Aquest Butlletí presenta comentaris de sentències destacades gestionades pel GTJ de CCOO de Catalunya, articles sobre eleccions sindicals, guies, estudis, guies, recursos web i articles a blogs jurídics sobre la pròrroga dels ERTO per causa de COVID-19, la Llei rider, el teletreball i la salut laboral, la igualtat retributiva i els plans d'igualtat, etc.

Presentació de la publicació 'CCOOmics_21'

Presentació de la publicació 'CCOOmics_21' pels seus autors i autores, alumnes de les escoles d'art de la Llotja, Pau Gargallo, Massana, Art la Industrial, Serra i Abella i L'Escola del Treball.

Actuacions culturals del 12è Congrés de CCOO de Catalunya

Els delegats i delegades del 12è Congrés de CCOO de Catalunya han pogut gaudir de diverses actuacions musicals i espectacles teatrals com a mostra de suport del sindicat cap al món de la cultura.

més informació »

Enquesta 2021 sobre opinions i actituds sociopolítiques de l'afiliació de CCOO de Catalunya

CCOO de Catalunya fa molts anys que procurem tenir un coneixement de quines són les opinions, motivacions i inquietuds de la nostra afiliació. Les enquestes han estat un element fonamental per a aquesta tasca. Al llarg del temps hem anat canviant les qüestions plantejades d'acord amb l'actualitat sindical i sociopolítica del moment.

més informació »

Quina situació laboral viuen els repartidors i repartidores de plataformes digitals? Quines necessitats, demandes i perspectives de futur tenen?

CCOO de Catalunya ha realitzat l'estudi "Repartidors i repartidores de plataforma digital" que té com a objectiu conèixer la situació laboral de les persones que treballen com a repartidores de plataformes digitals com Glovo, Deliveroo i Uber Eats utilitzant moto o bicicleta, així com les seves necessitats, les seves demandes i les seves perspectives de futur.

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (abril de 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al més d'abril. També presenta articles de publicacions periòdiques, guies sindicals, etc.

més informació »

Nota de Premsa en resposta a la negativa del Ministre Grande-Marlaska de traslladar a la Policia Nacional d'un dels principals centres de tortura franquista: "L'Ateneu de Memòria Popular de Barcelona insisteix en la urgència de reconvertir la Prefectura de Via Laietana en un espai de memòria"

Presentació del llibre '8 hores. El Noi del Sucre i la vaga de La Canadenca'

Val la pena llegir '8 hores. El Noi del Sucre i la vaga de La Canadenca' per no oblidar. També és una bona eina per mirar endavant i escollir, amb encert i sense por, els senders per on hem de continuar.

més informació »

L'exposició “La maternitat d'Elna” de CCOO a l'Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei

L'Aula García-Nieto, espai de cultura i memòria de CCOO del Baix Llobregat, ha organitzat un seguit d'activitats a l'Institut d'Educació Secundària Bernat el Ferrer de Molins de Rei

més informació »

Butlletí de les Biblioteques de CCOO de Catalunya (Especial Sant Jordi 2021)

Una selecció de les novetats de les Biblioteques del CERES i de l'Arxiu Històric de CCOO de Catalunya

més informació »

Butlletí d'actualitat jurídica i sindical, núm. 66 (abril de 2021)

Aquest Butlletí presenta comentaris de sentències destacades gestionades pel GTJ de CCOO de Catalunya, articles sobre eleccions sindicals, estudis, guies, recursos web i articles a blogs jurídics sobre repartidores i repartidors de plataformes, renta 2020, Grup NET21.org, temporalitat a les AA.PP, etc.

més informació »

Recull mensual de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (març de 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al més de març. També presenta articles de publicacions periòdiques, estudis, informes, etc.

"El temps de les cireres", 150è aniversari de la Comuna de París

La jornada "El temps de les cireres" pretén, doncs, contribuir modestament a la memòria i al realçament del valor d'aquesta revolució en una sola ciutat tan singular com rellevant per a la història d'Europa.

més informació »

'La cigüeña de Burgos' (2020)

Des de la Plataforma Futur Monument de Les Corts proposem reflexionar sobre aquesta commemoració mitjançant la pel·lícula 'La cigüeña de Burgos' (2020).