Notícies

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (abril de 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al més d'abril. També presenta articles de publicacions periòdiques, guies sindicals, etc.

més informació »

Nota de Premsa en resposta a la negativa del Ministre Grande-Marlaska de traslladar a la Policia Nacional d'un dels principals centres de tortura franquista: "L'Ateneu de Memòria Popular de Barcelona insisteix en la urgència de reconvertir la Prefectura de Via Laietana en un espai de memòria"

Presentació del llibre '8 hores. El Noi del Sucre i la vaga de La Canadenca'

Val la pena llegir '8 hores. El Noi del Sucre i la vaga de La Canadenca' per no oblidar. També és una bona eina per mirar endavant i escollir, amb encert i sense por, els senders per on hem de continuar.

més informació »

L'exposició “La maternitat d'Elna” de CCOO a l'Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei

L'Aula García-Nieto, espai de cultura i memòria de CCOO del Baix Llobregat, ha organitzat un seguit d'activitats a l'Institut d'Educació Secundària Bernat el Ferrer de Molins de Rei

més informació »

Butlletí de les Biblioteques de CCOO de Catalunya (Especial Sant Jordi 2021)

Una selecció de les novetats de les Biblioteques del CERES i de l'Arxiu Històric de CCOO de Catalunya

més informació »

Butlletí d'actualitat jurídica i sindical, núm. 66 (abril de 2021)

Aquest Butlletí presenta comentaris de sentències destacades gestionades pel GTJ de CCOO de Catalunya, articles sobre eleccions sindicals, estudis, guies, recursos web i articles a blogs jurídics sobre repartidores i repartidors de plataformes, renta 2020, Grup NET21.org, temporalitat a les AA.PP, etc.

més informació »

Recull mensual de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (març de 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al més de març. També presenta articles de publicacions periòdiques, estudis, informes, etc.

"El temps de les cireres", 150è aniversari de la Comuna de París

La jornada "El temps de les cireres" pretén, doncs, contribuir modestament a la memòria i al realçament del valor d'aquesta revolució en una sola ciutat tan singular com rellevant per a la història d'Europa.

més informació »

'La cigüeña de Burgos' (2020)

Des de la Plataforma Futur Monument de Les Corts proposem reflexionar sobre aquesta commemoració mitjançant la pel·lícula 'La cigüeña de Burgos' (2020).

més informació »

Butlletí de les Biblioteques de CCOO de Catalunya (març 2021)

Una selecció de les novetats en el catàleg de les Biblioteques del CERES i de l'Arxiu Històric de CCOO de Catalunya

més informació »

Vídeo de l'acte "Propostes d'esquerres per a la reconstrucció social i nacional de Catalunya"

El Seminari Salvador Seguí va commemorar el 98è aniversari de l'assassinat del Noi del Sucre, amb l'acte "Propostes d'esquerres per a la reconstrucció social i nacional de Catalunya"

més informació »

Propostes d'esquerres per a la reconstrucció social i nacional de Catalunya

Seminari Salvador Seguí: commemoració del 98è aniversari de l'assassinat del Noi del Sucre "Propostes d'esquerres per a la reconstrucció social i nacional de Catalunya"

més informació »

Recull mensual de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (febrer de 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al febrer. També presenta articles de publicacions periòdiques, estudis, informes, etc.

Butlletí d'actualitat jurídica i sindical, núm. 65, especial 8 de Març

El 'Butlletí' d'aquest mes és un número especial sobre el 8 de Març, Dia Internacional de les Dones Treballadores

'Dones lliures'

'Dones lliures', obra de teatre interpretada per La Voz Ahogada, relata la situació i les vivències de les preses durant els anys seixanta i setanta, per ser dones i/o per ser polítiques, per raons LGTBIQ+ o per ser romanís.

més informació »

Es convoca la dotzena edició del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral. El termini de presentació de candidatures finalitza el 15 de setembre del 2021.

Memòries feministes. Vides, dones, presó

"Memòries feministes. Vides, dones, presó", acte organitzat per la plataforma Futur Monument Presó de Dones de les Corts.

més informació »

Vídeo de l'acte: "23-F, la defensa de les llibertats democràtiques ahir i avui. El protagonisme de CCOO".

més informació »

CCOO organitza l'acte: 23-F, la defensa de les llibertats democràtiques ahir i avui. El protagonisme de CCOO

CCOO de Catalunya, juntament amb la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya, organitzen l'acte "23-F, la defensa de les llibertats democràtiques ahir i avui. El protagonisme de CCOO"

més informació »

Recull mensual de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (gener de 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al gener. També presenta articles de publicacions periòdiques, estudis, informes, etc.

més informació »

El catàleg unificat de les Biblioteques de CCOO de Catalunya: una eina per accedir a un ric fons documental

CCOO de Catalunya disposa d'un ampli fons documental. Ara és més fàcil l'accés lliure a aquest ric patrimoni mitjançant el nou catàleg unificat de les Biblioteques de CCOO de Catalunya.

més informació »

'Butlletí d'actualitat jurídica i sindical', núm. 64 (febrer de 2021)

Aquest 'Butlletí' presenta comentaris de sentències destacades gestionades pel GTJ de CCOO de Catalunya, un article sobre vot electrònic a eleccions sindicals, guies, estudis sobre ERTO, teletreball, bretxa salarial de gènere, etc., i comentaris de sentències rellevants de blogs jurídics.

més informació »

Declaració de suport de CCOO de Catalunya a la candidatura del Museo Sitio de Memoria ESMA - ex-Centre de Detenció, Tortura i Extermini a la Llista de Patrimoni Mundial de la UNESCO

A través de la Convenció sobre la Protecció de l'Patrimoni Mundial Cultural i Natural, establerta en 1972 i ratificada per 191 països, l'Organització de les Nacions Unides per a l'Educació, la Ciència i la Cultura (UNESCO) va crear el Comitè del Patrimoni Mundial, integrat per representants de 21 Estats Part elegits per l'Assemblea General amb mandats de quatre anys. Aquest Comitè té com a missió avaluar les propostes de nominació a la Llista de Patrimoni Mundial que realitzen els Estats Part i examinar l'estat de conservació dels béns ja inscrits en aquesta Llista.

més informació »

Quina situació laboral viuen els repartidors i repartidores de plataformes digitals? Quines necessitats, demandes i perspectives de futur tenen?

CCOO de Catalunya ha realitzat l'estudi "Repartidors i repartidores de plataforma digital" que té com a objectiu conèixer la situació laboral de les persones que treballen com a repartidores de plataformes digitals com Glovo, Deliveroo i Uber Eats utilitzant moto o bicicleta, així com les seves necessitats, les seves demandes i les seves perspectives de futur.

més informació »

CCOO commemora el 98è aniversari de l'assassinat de Salvador Seguí, 'el Noi del Sucre'

9.00h: Ofrena floral a l'antic carrer de la Cadena, actualment rambla del Raval, cantonada amb el carrer de Sant Rafael 17.30h: Acte: Propostes d'esquerres per a la reconstrucció social i nacional de Catalunya

més informació »

CCOO organitza la projecció de la pel·lícula 'Flores en la basura 2020' i un col·loqui amb el director del film

En el marc dels actes culturals relacionats amb el 12è Congrés de CCOO de Catalunya, el sindicat ha organitzat un acte on es projectarà la pel·lícula 'Flores en la basura' i on tindrà lloc un col·loqui posterior amb el director, José Antonio Romero. L'acte tindrà lloc dimarts, 9 de febrer, a les 17.30 hores.