Fabra i Coats, una experiència museogràfica innovadora

El projecte museogràfic que s'està duent a terme a l'antiga fabrica de filatures Fabra i Coats al Districte de Sant Andreu de Barcelona permet conèixer la història d'aquesta empresa tenint present a més del treball a la fàbrica, les vivències dels treballadores i treballadores des d'una perspectiva que permet copsar la ciutat des d'una òptica del món del treball.

Llegiu l'article "MUHBA-Fabra i Coats. Una visió de la ciutat des del treball" de Carme Garcia Soler al Butlletí del MUHBA n. 18

27/10/2009