Identificació   Usuari/a    Password    què és això?

Els Dilluns del Cipri

Miguel Ángel Mayo: 'Com combatre el frau fiscal. Propostes per aconseguir una fiscalitat més justa' - El dilluns del Cipri 16 d'abril de 2012

FotoEn la passada sessió de debat dels dilluns del Cipri vam convidar a participar a Miguel Ángel Mayo, tècnic d’Hisenda i membre de la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària, qui va donar una conferència sobre "Com combatre el frau fiscal. Propostes per aconseguir una fiscalitat més justa". Durant l’acte es va debatre sobre la política fiscal necessària per combatre el frau fiscal i aconseguir recaptar milions d’euros a través de l’augment de la progressivitat en els impostos i l’eradicació del frau a Hisenda.

Per a més informació veieu l’entrevista que se li va fer al número de Lluita Obrera de novembre desembre de 2011: http://www.ccoo.cat/revistes/lluita/207.pdf

L'acte, presentat per Alfons Labrador, director d’Estudis de CCOO de Catalunya, va tenir lloc el dilluns 16 d’abril de  2012, a les 18 hores, a CCOO de Catalunya, a les sales 11-12-13 de l'edifici de CCOO a Via Laietana, 16 (1a planta), de Barcelona.

Feu clic per veure:
- la invitació
- el cartell
- la presentació projectada a la sala
- el vídeo de les intervencions
- la galeria fotogràfica

10/04/2012