Identificació   Usuari/a    Password    què és això?

Els dilluns del Cipri

Mercedes García Arán: La resposta autoritària al conflicte social - Els dilluns del Cipri 21 de maig 2012

La Fundació Cipriano García ha realitzat una nova sessió d’"Els dilluns del Cipri” en la qual volíem debatre sobre la deriva autoritària dels poders públics que, en uns moments de crisi, fan una interpretació restrictiva de la legislació penal per actuar contra els sindicats i els moviments socials.

Per això hem convidat a participar Mercedes García Arán, catedràtica de Dret Penal de la UAB, que, amb la conferència "La resposta autoritària al conflicte social" ens ha permès aprofundir en el paper del dret penal en un context d’atac als drets civils i de pèrdua de qualitat de la democràcia.

L’acte ha tingut lloc el dilluns 21 de maig, a les 18 hores, a les sales 11,12 i 13 de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona.

Feu clic per veure:
-la invitació
-el cartell
-el vídeo de les intervencions
-la galeria fotogràfica

15/05/2012