Premi a la recerca en ciències socials per a investigadores i investigadors novells -2a edició 2012

FotoEl 20 de setembre acaba el termini de presentació dels Treballs del Premi Angel Rozas, a la recerca en ciències socials pera  investigadors i investigadores novells en la seva segona edició

Aquest premi instituit per la Fundació Cipriano García té per objectiu de reconèixer la millor recerca realtizada en els diferents àmbits de les ciències socials sobre el món del treball. Les recerques poden abordar qualsevol tema relacionat amb les ciències socials des d’una perspectiva històrica, jurídica, antropològica, politològica, sociològica i econòmica i que versin sobre:

• Relacions laborals
• Sindicalisme
• Moviments socials a partir del s. XX
• Economia productiva i social
• Responsabilitat social de les empreses
• Estat del benestar
• Polítiques d’igualtat
• Patrimoni industrial, arxius i memòria històrica
• Cultura, llengua i comunicació en l’àmbit laboral
• Immigració i diversitat
• Desigualtats socials, pobresa i inclusió social

Aquesta segona edició, convocada amb la col•laboració de la Diputació de Barcelona, estableix un únic premi, consistent en la publicació i la distribució del treball guanyador.

Feu clic per veure les bases del Premi Ángel Rozas

bases del Premi Ángel Rozas en castellano