La Presó Invisible. Jornades sobre la Presó de dones de Les Corts (1936-1955)

Foto El districte de Les Corts ha organitzat unes jornades sobre la Presó de dones de Les Corts (1936-1955), sota el títol La Presó Invisible.

Es tracta d’un projecte multidisciplinari de memòria i reflexió històrica -i també actual- sobre la antiga presó de dones de Les Corts (1936-1955). Fer visible la antiga presó -i l seu col·lectiu de dones empresonades per la dictadura franquista- a través del concurs de imatges antigues, testimonis i estudis actuals constitueix un dels objectius d'aquest projecte.

És tracta també, però, de concitar noves mirades -mitjançant el cinema documental, o l'art al servei de la memòria- que possibilitin un debat d'actualitat on els veïns i veïnes del barri tinguin alguna cosa que dir sobre el seu record i senyalització.

Entre el 20 de setembre i el 14 d'octubre es desenvoluparà una agenda d'activitats que inclou una mostra de cinema documental, unes jornades de debat i una instal·lació artística ubicada al Centre Cívic Can Deu (plaça de la Concòrdia, 13) que es podrà visitar entre el 6 i el 22 d'octubre.

Per veure el programa

+ informació  veure arxiu