Espai de debat

Programació de l'Speakers' Corner - Gener del 2015

En el marc de la commemoració del 50è aniversari de Comissions Obreres de Catalunya, continuen les sessions a l'Speakers’ Corner, un espai de debat habilitat dins l’exposició "CCOO 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)", amb la voluntat de debatre amb arguments i idees sobre el passat, el present i el futur del sindicalisme.

Aquestes sessions tindran lloc els dimecres del mes de gener, a les 18.30 hores, al Museu d'Història de Catalunya (plaça de Pau Vila, 3, al Palau de Mar), i seran les següents:

14/01/2015: Antonio Madrid (professor de filosofia del dret i coordinador del Dret al Dret, UB): "La lucha por los derechos: una tarea compartida"

21/01/2015: Jordi Guixé (de l'Observatori Europeu de Memòries, UB): "Els eixos europeus de les polítiques de memòria, debats i conflictes".

28/01/2015: Dolors Comas d’Argemir (catedràtica d’antropologia social de la URV i presidenta de la fundació Nous Horitzons): "El Tractat Transatlàntic, una nova ofensiva contra el model social europeu".

Programació Speakers' Corner  - Gener 2015

22/12/2014