Espai de debat

Programació Speakers' Corner. Febrer del 2015

En el marc de la commemoració del 50è aniversari de Comissions Obreres de Catalunya, continuen les sessions a l'Speakers’ Corner, un espai de debat habilitat dins l’exposició "CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)", amb la voluntat de debatre amb arguments i idees sobre el passat, el present i el futur del sindicalisme.

Aquestes sessions tindran lloc al Museu d'Història de Catalunya (plaça de Pau Vila, 3, al Palau de Mar), i seran les següents:

FEBRER

Dimecres 4/02/2015 – 18.30

Jordi Borja, professor UOC i president de l’Observatori DESC: "Ciutats i urbanització: crisi de ciutadania en època de globalització". Presenta: Mireia Belil, directora de la Fundació Fòrum Universal de les Cultures.

Dimecres 11/2/2015 – 18.30

Mary Nash, catedràtica d’història de la Universitat de Barcelona. "Feminidades y masculinidades: Arquetipos y prácticas de género". Presenta: Carme Porta, feminista i activista LGTB.

Dijous  19/2/2015- 17.30

Víctor Gómez Pin, catedràtic de filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona. Presentació del llibre Reducción y combate del animal humano. Presenta: José Luis López Bulla

Dimecres 25/2/2015 – 18.30

Andreu Mayayo,  catedràtic d’història de la Universitat de Barcelona: "Un any després de l’altre 23-F". Presenta: Josep Cabayol,  periodista, president de Sicom, Solidaritat i Comunicació.

28/01/2015