Espai de debat

Programació Speakers' Corner. Març del 2015

Foto En el marc de la commemoració del 50è aniversari de Comissions Obreres de Catalunya, continuen les sessions a l'Speakers’ Corner, un espai de debat habilitat dins l’exposició "CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)", amb la voluntat de debatre amb arguments i idees sobre el passat, el present i el futur del sindicalisme.

Aquestes sessions tindran lloc al Museu d'Història de Catalunya (plaça de Pau Vila, 3, al Palau de Mar), i seran les següents:

MARÇ

4/3/2015
Miquel Falguera, magistrat del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya: Valoració jurídica de la reforma laboral del 2012 tres anys després”. Ho presenta: Félix Azón Vilas, magistrat del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

11/3/2015
Nadia Varo, historiadora, Gènere, dones i sindicalistes. Presentació del llibre: Las militantes ante el espejo. Clase y género en las CCOO del área de Barcelona (1964-1978). Ho presenta: Jordi Mir, professor d’humanitats UPF i director de CEMS.

18/3/2015
Rafael Senra Biedma, advocat laboralista: “Los límites del poder de dirección de los empresarios: el control de las TIC, discrecionalidad y discriminación”. Ho presenta: Andrés Pérez Subirana, president Associació Catalana de Juristes Demòcrates.

25/3/2015
Isidor Boix, coordinador de la Federació Sindical Internacional "Industriall Global Union" i director de l'Observatori "Sindicalisme en la Globalització" de la Fundació Primero de Mayo, Centro Sindical de Estudios. Sindicalisme i solidaritat dins d’un món global. Ho presenta: David Minoves, exdirector general de Cooperació de la Generalitat de Catalunya.

04/03/2015