Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral, 2015

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya hem obert la convocatòria de la sisena edició del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral.

El premi, de caràcter anual, té com a objectiu reconèixer persones, col·lectius, entitats o organitzacions socials que s'hagin distingit per la seva tasca a favor de les reivindicacions de gènere en el món laboral i sindical. Porta el nom de la destacada dirigent sindical Aurora Gómez (1951-2006), que va dedicar bona part de la seva vida a lluitar pels drets de les dones i de la gent treballadora.

Consulteu les Bases

El termini de presentació de candidatures acaba el 20 de maig de 2015

Com a reconeixement del premi concedit, s'atorgarà un guardó consistent en l'original d'una obra realitzada per l'escultora Mercè Riba, i serà lliurat en un acte públic el mes de juny.

11/03/2015