Neix Feminisme Crític

L'Institut per a l'Estudi i la Transformació de la Vida Quotidiana (IQ) posa a disposició pública mitjançant l’Observatori iQ un conjunt de 300 indicadors estadístics que permetran aproximar-se sistemàticament a la realitat catalana recent des d'una mirada no androcèntrica.

L’Observatori iQ analitza algunes de les dades que presenta en el seu nou Blog, que també esdevé un espai obert d'opinió i debat. El blog es pot consultar aquí: Feminisme Crític.

Aquest blog s'emmarca en els espais d'opinió del jove diari en línia
 Crític, una referència ja imprescindible pel que fa al periodisme d'investigació.

21/07/2015