Debat: Les 3 Xemeneies, símbol de lluita obrera al Barcelonès Nord

El proper 5 d’abril, coincidint amb el 43è aniversari de l'assassinat de Manuel Fernández Márquez en mans de la policia franquista, CCOO del Barcelonès Nord ha organitzat una xerrada-debat sota el títol: Les 3 Xemeneies, símbol de lluita obrera al Barcelonès Nord. Quin és el seu futur? Què proposem des de CCOO?

Hi intervindran:

Alfonso Moya, històric sindicalista de CCOO, treballador de la construcció a la Tèrmica del Besòs; Emili Ferrando, historiador del territori; Vicenç Tarrats, secretari de Política Territorial i del Barcelonès de CCOO de Catalunya, i Jose Luís Muñoz, representant de la Plataforma per la Conservació de les 3 Xemeneies de Sant Adrià de Besòs.

Ho presenta Loli Murillo, de la Secció Sindical de CCOO a l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs.

L’acte tindrà lloc a les 18 hores, al local de CCOO de Sant Adrià, carrer Pi i Gibert, 68.

Cartell

30/03/2016