Mor Saturnino Bernal, històric sindicalista de CCOO del Vallès Occidental

Ahir va morir l’històric sindicalista de CCOO al Vallès Occidental, Saturnino Bernal, a l’edat de 76 anys. Referent de la lluita obrera en aquest territori, el Satur va ser responsable de CCOO a Cerdanyola del Vallès. Aquest extremeny, treballador de la històrica Aiscondel, va ser un dels destacats impulsors de la vaga de 21 dies que va tenir lloc amb motiu de l’assassinat per trets de la policia de Manuel Fernández Márquez, a Sant Adrià. El Saturnino va ser també un dels 113 detinguts de l’Assemblea de Catalunya. Juntament amb la seva dona, la inseparable Dolores Sánchez, va ser un dels símbols de la lluita obrera que van fer possible la democràcia al nostre país.

La vetlla està tenint lloc a la sala 3 del tanatori de Sabadell i la cerimònia de comiat serà demà dissabte, 16 d'abril, a les 9.30 hores al mateix tanatori.

Recordatori d'un amic d'en Saturnino, afiliat a CCOO

veure arxiu