'E.P. Thompson. Marxisme i història social' de J.Sanz, J. Babiano, F. Erice (Eds).

Foto Ara fa poc més de mig segle va ser publicat un text enlluernador, aviat convertit en clàssic i destinat a remoure els fonaments d'una recent il·luminada història social: The Making of the English Working Class. Amb aquest motiu, la Fundación de Investigaciones Marxistas i la Fundación Primero de Mayo de Comisiones Obreras van organitzar les Jornadas de debate medio siglo después. E. P. Thompson y la formación de la clase obrera en Inglaterra (Madrid, 27-28 de juny de 2013).

El resultat del conjunt d'intervencions i debats d'aquelles jornades es recull ara a l’obra de recent publicació deJ. Sanz, J. Babiano, F. Erice (Eds.), E. P. Thompson. Marxisme i Història social. (Siglo XXI de España Editores, 2016).

E.P.Thompson. Marxisme i història social

22/04/2016