Mor Ramón Jurado, un dels històrics fundadors de CCOO de Catalunya

Foto Ha mort Ramón Jurado, històric sindicalista que va participar a l'assemblea de Sant Medir on es va fundar CCOO de Catalunya i d'on va sorgir la seva tasca de formar CCOO a l'empresa ESESA del ram de l'energia. En Ramón tenia 84 anys, encara que feia anys que patia una llarga malaltia que l'ha tingut aïllat dels seus companys de lluita i treball.

Avui dijous, a partir de les 13 hores començarà la vetlla de les despulles del company Ramón Jurado al Tanatori de Sancho de Ávila de Barcelona i el comiat es farà demà divendres 6 de maig, a les 11.10 hores, al mateix tanatori.

En aquest enllaç trobareu la ressenya feta pel company Miguel Guerrero

veure arxiu

05/05/2016