El darrer passatge. Les últimes hores de la vida a l'exili de Walter Benjamin a Portbou

La Secretaria de Cultura i la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya han organitzat una sortida a Portbou, el proper dissabte 4 de juny, per tal de recordar Walter Benjamin i totes les persones que van haver de fugir de la barbàrie.

Es farà una ruta guiada pel centre de Portbou, en concret pel que va ser l’últim recorregut que va fer Walter Benjamin abans de morir.

Cartell i díptic

Informació dels detalls de la sortida

04/06/2016