Dijous, 16 de juny del 2016, a Barcelona

Jornada 'Històries de cine. Conquestes sindicals i drets LGTBI'

Foto El proper 16 de juny del 2016, l'Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya organitza una jornada titulada 'Històries de cine. Conquestes sindicals i drets LGTBI'. Tindrà lloc en dos indrets: al matí, a l'Espai l'Assemblea de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani), i a la tarda, a l'Institut Francès de Barcelona (c/ Moià, 8).

Al matí es farà la inauguració, a les 10.00 hores, a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Marta Cruells, de la Regidoria de Cicle de Vida, Feminismes i LGTBI de l'Ajuntament de Barcelona, i després hi haurà relats d'activistes de l'àmbit i la visita als monuments LGTBI al parc de la Ciutadella. A la tarda, hi haurà la projecció de la pel·lícula Pride ('Orgull') de Matthew Warchus i col·loqui posterior.

Feu clic per veure:
- el programa de la jornada de l'Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya