CCOO lamenta la mort de Dolors Solís, històrica activista sindical i feminista

CCOO de Catalunya ha tingut coneixement de la mort de la històrica sindicalista de CCOO i activista veïnal i feminista Dolors Solís Donat, als 81 anys, a causa d’una llarga malaltia. La Lola, que va morir el passat 4 d’abril, va tenir diversos càrrecs sindicals a CCOO del Barcelonès i a la Federació de Pensionistes i Jubilats, però sobretot va destacar com a promotora de l’Associació de Dones de Singuerlín, a Santa Coloma de Gramenet. Va ser membre també de la Casa de Cuba i de la Coordinadora de la Gent Gran i una veterana militant del PSUC i d’ICV. Els seus companys i companyes l’han definit com una dona valenta, forta, solidària, vital, lluitadora, gran companya i amiga, serena i imprescindible.

04/04/2016