Jornades sobre la Revolució Russa del 1917

El Grup de Recerca sobre l'Època Franquista (GREF-CEFID) i la Comissió del Centenari de la Revolució Russa, de la qual n’és membre la Fundació Cipriano García, han organitzat conjuntament les Jornades sobre la Revolució Russa del 1917, a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Aquestes jornades tindran lloc del 24 al 27 d'octubre d'enguany i inclouran dues sessions de conferències i dues projeccions cinematogràfiques.

Hi participaran entre d'altres, Josep Fontana, catedràtic emèrit d’història a la Universitat Pompeu Fabra; José Luis Martin Ramos, catedràtic d'història contemporània a la Universitat Autònoma de Barcelona; Francesc Serra, professor de relacions internacionals a la Universitat Autònoma de Barcelona; Antoni Domènech, catedràtic de filosofia de les ciències socials i morals a la Universitat de Barcelona, editor general de la revista Sin Permiso, i Jordi Borja, geògraf urbanista, director del màster sobre gestió de la ciutat de la Universitat Oberta de Catalunya.

Podeu accedir al programa complet fent clic aquí.

Notícia a La Vanguardia

19/09/2016