14a Jornada del Seminari Salvador Seguí

Debat al voltant d'una carta de drets socials i laborals a Catalunya

Foto En el marc de l’11 de Setembre, Diada Nacional de Catalunya, la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya organitza un debat sobre la Carta de drets socials i laborals a Catalunya. Serà la 14a Jornada del Seminari Salvador Seguí i tindrà lloc el dijous, 8 de setembre, a les 10 hores, a la sala d’actes de la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, planta baixa, de Barcelona).

El debat serà presentat per Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya, i comptarà amb les intervencions d’Eduardo Rojo i Carolina Gala, catedràtics de dret del treball i Seguretat Social a la Universitat Autònoma de Barcelona, i de Joan Carles Gallego, secretari general del sindicat. L’acte estarà moderat per Juan Manuel Tapia, responsable d’Estudis Jurídics de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
- El cartell del debat al voltant d'una carta de drets socials i laborals a Catalunya
- més informació sobre la celebració de la Diada Nacional de Catalunya del 2016

31/08/2016