Organitzat per CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central

La massacre d'Atocha. Una acció criminal

Al voltant de les 22.30 h de la nit del 24 de gener del 1977, tres pistolers d'ultradreta entren en un conegut despatx d'advocats i advocades laboralistes de Comissions Obreres del carrer d'Atocha, de Madrid, i disparen a sang freda.

Alejandro Ruiz-Huerta
, sobrevivent de la massacre d’Atocha, catedràtic de dret constitucional de la Universitat de Còrdova i president de la Fundació Advocats d’Atocha, emmarcarà aquests fets i el seu significat, en l'acte organitzat per CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central, el proper divendres, 23 de setembre, a les 19 h, a la Nova Jazz Cava (passatge Tete Montoliu, s/n, 08221 Terrassa).

A l'acte també intervindran: Jordi Ballart, alcalde de Terrassa; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central

- Veure el cartell

19/09/2016