La Model reivindicativa

Fem nostre l'espai de La Model

Amb motiu de la festa major de l’Esquerra de l’Eixample, per al diumenge 2 d’octubre la plataforma ciutadana "Fem nostre l'espai de La Model" ha organitzat, als jardins de La Model, una sèrie d’actes reivindicatius sobre la presó, amb activitats familiars i concerts.

També hi haurà una taula rodona el dimecres 5 d’octubre, a les 19 h, sobre “La història de La Model i la reivindicació del seu trasllat”, al Centre Cultural Teresa Pàmies, al carrer Comte d'Urgell, 145.

Taula Rodona sobre La Model, amb: Xavier Riu Presentació de la Plataforma i resum de la situació actual Toni Colomina (President AVVEE) Antecedents en el barri de l'Esquerra de l'Eixample de la lluita perquè la presó marxi Enric Pubill (president de l'Associació d'ex-presos polítics) Vivències de la presó franquista Manuel Rodríguez (CNT i participa ara al projecte de Can Batlló) Vivències de la presó de l'època democràtica Núria Ricard (de la UB) Art i espai públic en les reivindicacions ciutadanes sobre la Model Gabriel Gómez (Associació "Hèlios Gómez") Un exemple de memòria democràtica a recuperar

El manifest

Fotografies acte reivindicatiu