En commemoració del 78è aniversari del seu comiat

Homenatge a les Brigades Internacionals

L'Associació d'Amics de les Brigades Internacionals de Catalunya i l'Associació Catalana d'Expresos Polítics del Franquisme, amb la col·laboració del Memorial Democràtic i l'Ajuntament de Barcelona, han organitzat un homenatge a les Brigades Internacionals, en commemoració del 78è aniversari del seu comiat.

L'acte tindrà lloc el dissabte 22 d’octubre, a les 11 h, al Monument a les Brigades Internacionals (boca nord del Túnel de la Rovira, Barcelona). Durant l'homenatge, es realitzarà una ofrena floral i els cantautors Sergi Dantí, Enric Hernàez i Jordi Montáñez interpretaran diverses cançons. També es llegiran paraules de la Pasionaria.

Hi participaran Eduard Amouroux, membre de l'Associació Catalana d'Expresos Polítics; Carles Santacana, professor d'història contemporània de la Universitat de Barcelona, que parlarà de l'Olimpíada Popular; Plàcid Garcia-Planas, director del Memorial Democràtic, i altres representants institucionals.

05/10/2016