L'esquerra al sud d'Europa durant la dècada del 1970

La Fundació Cipriano García de CCOO; Segle XX, Revista Catalana d’Història, i l’Observatori de  Memòries Europees de la UB, en col·laboració amb el MUHBA i el CEFID de la UAB, han programat per al proper dijous, 10 de novembre, una jornada internacional de debat centrada en l’anàlisi i la interpretació de les dinàmiques i dels canvis històrics (socials, culturals, econòmics i polítics) que es van produir a les societats del sud d’Europa als anys setanta, quan es compleixen quaranta anys de les grans mobilitzacions socials que van produir-se l’any 1976, durant el procés de transició de la dictadura a la democràcia a Espanya,

La coordinació científica ha anat a càrrec de Javier Tébar, director de l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya, i el comitè científic ha estat format per Jordi Guixé, Steven Forti, Paola lo Cascio, Andreu Mayayo, Carme Molinero, José Manuel Rúa i Nadia Varo.

Recull de publicacions a Internet

Video Resum de la Jornada