"A voz ahogada", un homenatge a Miguel Hernández

Els dies 8, 9, 10 i 11 de novembre del 2016, a les 20.30 h, es retrà un homenatge a Miguel Hernández a l’Auditori Calàbria (carrer de Calàbria, 66, de Barcelona), amb la representació del l’obra de teatre “A voz ahogada”, dirigida per Ivan Campillo, que també l’interpreta juntament amb Mireia Clemente, Ramon Godino, Jordi Martí i Raül Tortosa.

Es tracta d'una obra de teatre que recorda els presos polítics del franquisme i relata el dia a dia al Penal de Burgos, una de les presons més terribles del franquisme.

L’obra es basa en el testimoni del poeta republicà represaliat Marcos Ana, i també de presos polítics catalans que van compartir el seu captiveri, com Lluís Martí Bielsa i Enric Pubill, i de l'Antònia Jover, nascuda entre reixes com a filla de presa política.

La documentació ha anat a càrrec de l’Associació Catalana d’Expresos Polítics del Franquisme.

Podeu comprar les entrades anticipades a l'Associació Catalana d'Expresos Polítics del Franquisme i al mateix teatre una hora abans de l'espectacle.

Preu de l'entrada: 12 €.

Associació Catalana d'Expresos Polítics