1976: La classe treballadora fa possible la democràcia.

Acte commemoratiu sobre les vagues del Baix Llobregat de 1976

El dijous1 de desembre, a les 18,00h, tindrà lloc a la seu de CCOO de Cornellà de Llobregat, Ctra. d'Esplugues, 68 (Baix Llobregat), un acte commemoratiu dels 40 anys de les transcendentals vagues al Baix Llobregat.

L’acte el convoca l’Aula de formació Joan N. Garcia-Nieto de CCOO amb l'Associació per a la Memòria Històrica i democràtica del Baix Llobregat, i conclou amb un homenatge a la figura de José Cano Garcia, històric sindicalista i lluitador per les llibertats al Baix Llobregat.

Confirmeu la vostra assistència al telèfon 93 47449900

veure tarjetó