Amb tertúlia amb Manel Lucas, guionista del documental

Projecció del documental: España en dos trincheras. La Guerra Civil en color

La Fundació Cipriano García i la Federació d'educació de CCOO de Catalunya han organitzat la Projecció del documental: "España en dos trincheras. La Guerra Civil en color", comptarem amb la presència de Manel Lucas, guionista del documental, amb qui podrem conversar

El documental narra el conflicte bèl·lic des de la distància històrica del present i com mai abans s'havia fet: en color.

Amb l'esforç tècnic i creatiu d'un equip de més de 50 persones i utilitzant les últimes tècniques digitals, el material filmat entre 1936 i 1939 ha estat digitalitzat, restaurat i acolorit per apropar aquests documents excepcionals al gran públic i a les noves generacions d'espectadors.

"España en dos trincheras. La Guerra Civil en color" és una experiència audiovisual pionera al nostre país, i aporta una nova visió al drama de la Guerra Civil espanyola gràcies al rigor documental, al seu pols narratiu, a l'espectacularitat del color, a un nou so realista ja una banda sonora plena d'emoció.

La projeccció tindrà lloc el dimarts dia 13 a les 17 hores, a la seu de CCOO de Catalunya a Via Laietana, 16 de Barcelona.

Invitació

L'acte és previst que duri dues hores. Cal fer la inscripció aquí
(aforament limitat)

LINK TRAILER: https://vimeo.com/185937990