President de la FAVB entre el 1998 i el 2004

CCOO lamenta la mort de Manuel Andreu, històric sindicalista i activista veïnal

Foto El 26 de desembre del 2016 va morir, als 72 anys, Manuel Andreu Tarragó, històric sindicalista de la Federació Fiteqa de CCOO per l'empresa INDO i activista veïnal, fundador de l'associació de veïns del Poblenou i president de la FAVB (Federació d'Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona) entre el 1998 i el 2004.

CCOO i especialment CCOO d'Indústria lamenten la seva mort i expressen el seu condol a família i amics.

La vetlla es fa des del dimarts 27 de desembre a partir de les 15.00 hores, al tanatori de Sancho de Àvila, a la sala 21, i l'enterrament serà dimecres, 28 de desembre, a les 12.00 hores, a la parròquia de Santa Maria del Taulat, al Poblenou.

(Foto: El Periódico)

27/12/2016