Commemoració de l'exili republicà a La Jonquera

La Direcció General de Relacions Institucionals i el Parlament,  juntament amb el Memorial Democràtic, el Museu Memorial de l’Exili i el Consorci Memorial dels Espais de la Batalla de l’Ebre, han organitzat una jornada per commemorà l’exili republicà, que tindrà lloc diumenge, 5 de febrer de 2017, a la que us convidem a participar. Es visitaran llocs emblemàtics de l’exili  en un recorregut d’un dia per totes dues bandes de la frontera.

El desplaçament es farà en autobusos (gratuïts) que sortiran, cap a La Jonquera, des de Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida, Manresa i Terres de l’Ebre. Més endavant oferirem informació detallada sobre el programa i l’horari de sortida i arribada.

23/01/2017