27 de gener, Dia Internacional en memòria de les víctimes de l'Holocaust

Actes en memòria de les víctimes de l'Holocaust

Amb motiu del Dia Internacional en memòria de les víctimes de l’Holocaust, la Fundació Cipriano Garcia i altres entitats memorialistes col.laboren en els Actes institucionals, organitzats per l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.

El dia 27 de gener, a les 18 hores, tindrà lloc al Museu Història de Barcelona a la Capella Santa Ágata , una conferència  "Auschwitz-Birkenau, o la tensió entre el paisatge i la memòria, a càrrec de  Marta Marín-Dòmine, directora del Center for Memory and Testimony Studies (Canada) i  la inauguració  de
la instal·lació: Je vous offre les oiseaux - Us ofereixo els ocells. + informació

El dilluns 30 de gener de 2017, a les 19,30 hores, a la plaça de Sant Jaume tindrà lloc la Ceremònia del Record
 , amb l'encesa d'espelmes.  Invitació