Jornada Genocidis del Segle XX

El Centre d’Història Contemporània de Catalunya, del Departament d’Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència de la Generalitat de Catalunya, la Societat Catalana d’Estudis Històrics, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, i l’Institut Barcelona d’Estudis Internacionals, amb el suport de la Fundació Casa Amèrica Catalunya, convoquen la Jornada Genocidis del Segle XX, que té per objecte contribuir al coneixement d’aquests fets històrics,

desvetllar la consciència ciutadana i fer la denúncia més enèrgica d’aquests actes d’extermini que registra la nostra història contemporània.

També és un clam contra l’oblit, sovint interessat i sempre còmplice, dels qui tindrien la responsabilitat de lluitar per fer front a aquestes situacions de genocidi.

La jornada serà el proper 24 Febrer a l’IEC (c. Carme, 47) a partir de les 9 hores.

Tríptic

22/02/2017