94è aniversari de l'assassinat de Salvador Seguí

Homenatge a Salvador Seguí

Commemoració del 94è aniversari de l’assassinat de Salvador Seguí

CCOO de Catalunya ret homenatge a Salvador Seguí, el Noi del Sucre, per la seva aportació al sindicalisme de classe i nacional, amb motiu del 94è aniversari de la seva mort en aquest indret el 10 de març del 1923.

Divendres, 10 de març de 2017, a les 10 h, tindrà lloc l’ofrena floral a l’antic carrer de la Cadena, actualment rambla del Raval, cantonada amb el carrer de Sant Rafael.

Hi intervindrà Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Cartell

Targetó