Convocats els premis de poesia 2017 Miquel Martí i Pol i José M. Valverde,

La Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya convoca el 28è Premi de Poesia Martí i Pol, en llengua catalana, i el 21è Premi de Poesia José M. Valverde, en llengua castellana. Aquests premis estan oberts a tots els poemes que no hagin estat guardonats en altres certamens. El tema és lliure, i l'extensió del poema o del conjunt de poemes ha de ser d'un mínim de 80 i un màxim de 140 versos (la prosa poètica es compta per línies).

El termini de presentació de poemes es tanca el dia 23 d'abril del 2017, i seran desestimats aquells treballs que no reuneixin totes les condicions demanades.

La resolució del jurat es farà pública en un acte que tindrà lloc a la seu del sindicat (Via Laietana, 16, Barcelona), el dia 13 de maig del 2017, a les 11 h.

20/03/2017