Presentació del llibre 'Los desaparecidos de Franco', de Francisco Moreno

El proper dimecres, 29 de març, a les 19 h, tindrà lloc la presentació del llibre: Los desaparecidos de Franco, un estudio factual y teórico en el contexto de los crímenes internacionales y las comisiones de la verdad, de Francisco Moreno, a la seu de Blanquerna, c/ Alcalá, núm. 44, de Madrid.

Aquest llibre és un assaig sobre la «Comisión de la Verdad» a tot Espanya, una conjunció de fets recuperats i el necessari estudi teòric: d'una banda, una nova radiografia testimonial dels desapareguts de Franco, i de l'altra, l'estudi dels crims de caràcter internacional del franquisme, més la necessària reflexió sobre la memòria, el pla d'extermini, l'aparició de les fosses, els desapareguts de Franco, les comissions de la veritat i altres qüestions.

Hi intervindran: Mirta Núñez Díaz-Balart, professora titular del Departament d'Història de la Comunicació Social, a la UCM. JD de AMESDE; Francisco Moreno, autor, i Rosa Sans Amenós, directora de la Fundació Cipriano García (Barcelona).

27/03/2017