Aula Garcia Nieto va presentar la projecció del documental "El Cinturón Rojo"

Acte central Primer de Maig

Foto Dintre dels actes del 1r de Maig d'enguany, el dijous 27 d'abril a les 17:00h a la sala d'actes de CCOO a Cornellà, l'Aula Garcia Nieto va presentar la projecció del documental "El Cinturón Rojo".

Un documental sobre la lluita a la comarca del Baix Llobregat en l'última etapa del franquisme, des de 1970 fins a l'arribada de les primeres eleccions democràtiques, el juny del 1977.

Vam comptar amb les intervencions:

- Francesc Castellana, president de la Fundació Utopia

- Luis Campo Vidal, director del documental.

Durant l'acte, com tots els anys, es va entregar a una persona de cada SIndicat Intercomarcal  la placa del Baix Llobregat en reconeixement a les seves trajectòries sindicals.

Cartell documental Cinturon Rojo
Tarjetó documental Cinturon Rojo