40 anys de la matança d'Atocha

El 24 de gener del 1977 uns pistolers d’extrema dreta van assassinar cinc persones i en van deixar malferides quatre més del despatx dels advocats laboralistes del carrer d'Atocha de Madrid. Quaranta anys després, CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf retran un homenatge als advocats d’Atocha i despatxos laboralistes del Baix Llobregat.

L’acte se celebrarà el
divendres 26 de maig a les 18 hores als locals de CCOO de Cornellà de Llobregat, i es preveu que tingui una durada de dues hores. Hi participarà Alejandro Ruiz, últim supervivent de la matança i president de l’Associació d’Advocats d’Atocha, i Rafael Senra Biedma, advocat laboralista durant el franquisme.

Està prevista una fila zero. Els que hi estiguin interessats, poden trucar al 93 474 99 00 o bé enviar un correu electrònic a
bllapag@ccoo.cat.

Invitació