La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya convoca la 5a edició del Premi Ángel Rozas, a la recerca en ciències socials per a investigadors i investigadores novells, amb l’objectiu de reconèixer el millor treball de recerca,  d'assaig, tesi doctoral o treball de fi de màster realitzat per investigadors novells en els diferents àmbits de les ciències socials sobre el món del treball. Aquest premi, de caràcter biennal, consisteix en la publicació i la distribució del treball guanyador.

El termini d’admissió d’originals finalitza el 28 de setembre del 2018, a les 17 hores.

Aquest premi porta el nom del dirigent sindical Ángel Rozas, persona clau en la recuperació de les llibertats democràtiques, polítiques i sindicals d’aquest país i un dels fundadors de Comissions Obreres. Ángel Rozas, després d’anys de presó i exili, va continuar la seva militància sindical amb diferents responsabilitats, va crear l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya i va ser president de la nostra Fundació Cipriano García.

Bases del premi

29/05/2017