S'ha lliurat als grups municipals de l'Ajuntament de Barcelona

Pel nom de tots i de totes: La Model és La Model

Associacions memorialistes signen un manifest sobre el nom que ha de dur La Model. Rebutgen amb tota fermesa que La Model, l’espai i l’edifici memorial porti un nom diferent al que li és propi, i que la ciutadania ha fet seu i que identifica la presó i el dolor d’empresonats i familiars en la memòria popular. La Model és La Model.

De moment i a l'espera de noves adhesions donen suport:

Associació Catalana d'Expresos Polítics del Franquisme, Amical de Catalunya d'Antics Guerrillers Espanyols a França, Associació per la Memòria Històrica i Democràtica del Baix Llobregat, Associació per la Recuperació de la Memòria Històrica- Exili Republicà, Associació per la Recuperació de la Memòria Històrica de Catalunya, Memorial Democràtic dels Treballadors de SEAT, Associació pro-Memòria als Immolats per la Llibertat de Catalunya, Comissió Cívica per la Recuperació de la Memòria Històrica de Terrasa, Fundació Cipriano García, Arxiu Històric de CCOO de Catalunya, Fundació Museu Histórico-Social de la MTM i MACOSA., Fundació l'Alternativa.

Manifest

21/06/2017