60 anys del Seat 600, 60 anys de lluita. Exposició: "SEAT 600, motor de llibertat"

Foto Amb motiu del 60è aniversari de la fabricació del Seat 600, al vestíbul de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16) acull fins al 27 de juliol l'exposició "Seat 600, motor de llibertat". A través de diversos plafons explicatius, documents, fotografies, el Memorial Democràtic dels Treballadors de Seat fa un recorregut per la història de l'empresa, centrant-se en la repercussió social i industrial que va tenir el 600, en homenatge a les gairebé 50.000 persones procedents de tot l'Estat que, durant aquests anys, han treballat a la Seat.

L'acte 60 anys del Seat 600, 60 anys de lluita, en el transcurs del qual s'inaugurarà l'exposició tindrà lloc el proper dimarts 27 de juny, a les 12 hores i hi intervindran Alfonso Rodríguez, portaveu de l'Agrupació de Jubilats de SEAT i Rafael Guerrero, secretari general de CCOO de Seat Intercentres.

Invitació

Galeria de fotografies