CCOO reprèn les trobades GalEusCat per tractar sobre el sindicalisme davant dels fets nacionals

Foto Amb el lema "La Confederació davant dels fets nacionals", CCOO de Galícia, CCOO d'Euskadi i CCOO de Catalunya reprendran aquest 8 de setembre les trobades sindicals GalEusCat després dels congressos realitzats a les comunitats corresponents i a la confederació estatal del sindicat. La trobada està pensada com un espai d'intercanvi d'experiències i d'estratègies entre les tres organitzacions i en la seva relació amb la Confederació de CCOO d'Espanya.

Feu clic per veure:

- El cartell de les trobades GalEusCat 2017