En el marc de l'11 de Setembre

La Confederació davant dels fets nacionals

Foto En el marc de l’11 de Setembre, Diada Nacional de Catalunya, CCOO de Catalunya organitza un debat sobre la Confederació davant dels fets nacionals. Aquest debat forma part de la trobada  Galeuscat  i tindrà lloc el divendres, 8 de setembre, a les 10 hores, a la sala 11 de la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, primera planta, de Barcelona).

El debat serà presentat per Alfons Labrador, coordinador del Seminari Salvador Seguí, i i comptarà amb les intervencions de Loli Garcia, secretaria general de CCOO d’Euskadi; Ramon Sarmiento, secretari general de CCOO de Galicia, i de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. L’acte estarà moderat per Dolors Llobet, secretaria d’Afiliació, Estudis i Coordinació dels Òrgans de Direcció de CCOO de Catalunya.

Video amb les intervencions

01/09/2017