11 de setembre: acte d'homenatge a Salvador Allende

Foto CCOO de Catalunya, juntament amb el Comitè Ciutadà per l’Homenatge a Salvador Allende a Barcelona i la Casa Amèrica, participarà en l'acte d'homenatge a Salvador Allende, organitzat pel Centre Salvador Allende a Barcelona per commemorar el 44è aniversari del cop d’estat a Xile i la mort del president Salvador Allende.

L’acte d’homenatge a Salvador Allende tindrà lloc el proper 11 de setembre, a les 10.30 h, a la plaça de Salvador Allende del barri del Carmel. A l’acte, presentat per Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya, hi participaran Eulogio Dávalos, president del Centre Salvador Allende; Marcos Roitman, sociòleg, i el periodista Jordi Évole. Es farà una ofrena floral i també es comptarà amb una salva i traca a càrrec dels Trabucaires d’en Perot Rocaguinarda i els components de Foc, així com de l’actuació musical del cantautor Luis Pastor i del grup Loro Choroy.

Més informació.

04/09/2017