Lliurament del Premi Aurora Gómez 2017

Foto El Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral d’enguany, que concedeix la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya, ha estat atorgat al projecte “Nocturnas: la vida cotidiana de las mujeres que trabajan de noche en el área metropolitana de Barcelona", realitzat per Sara Ortiz Escalante i presentat per Laura Lozano Pintor, responsable de la Dona a la Federació de Sanitat de la Unió Intercomarcal del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf i col·laboradora en aquest projecte.

Es tracta de l'informe de resultats d'un projecte d'investigació-acció feminista participativa portat a terme entre 2015 i 2017 amb dones que treballen de nit a l'àrea metropolitana de Barcelona (AMB). L'objectiu del projecte és fer visible i analitzar com el disseny i la planificació urbana a l'AMB, les seves ciutats i els seus barris afecta el desenvolupament de la vida quotidiana de les dones que treballen de nit.

El lliurament del premi tindrà lloc el proper dissabte 16 de setembre, a les 13.30 h, dins dels actes de la tradicional Diada del Treball Digne, a La Farga de L’Hospitalet, c. de Barcelona, 44. 08901, l’Hospitalet de Llobregat.

Invitació a l'acte de lliurament

Per veure el llibre que s’ha publicat sobre aquest projecte, cliqueu:

En català

En castellà

Més informació

El jurat va concedir una menció especial al projecte "Auxiliares de la dependencia, cuidadoras del pueblo".

Més informació

06/09/2017